Powered By Blogger

dinsdag 16 februari 2016

Cal Sjaal met knopen

 
Wanneer ik bij de Zeeman binnen kwam, liep ik tegen deze Tweed aan. Zal ik zal ik niet. Maar na de 5 keer een bol Tweed in mijn handen gehad te hebben kon ik het niet laten. Volgende moment lagen er 5 bollen in mijn mandje. Tja voor de zoveelste keer de tweed in mijn handen gehad te hebben vond ik dat ik er wat mee moest aan doen.
 
Ik vind het echt fijn wol. Ik heb van de kleuren de lichte kleur. Thuis komend wil je natuurlijk meteen beginnen. Wat ga ik er van maken? Een Col-Sjaal met grote knopen. Ja daar was deze Tweed van de Zeeman geschikt voor.
 
 
 
 
Het haakte snel weg. Gewoon elke keer stokjes in de achterste lus gestoken. Het effect is dan heel geschikt voor een Col-Sjaal. Hier het resultaat:
 
 
 


 Ben er zelf best trots op al draag ik hem nooit. Maar dat kan ook komen omdat het nog niet echt heel koud is geweest toch?



1 opmerking:

  1. Ziet er goed uit! Lekker warm denk ik :-)
    Doe hem toch maar gauw aan!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen